dimecres, 19 de desembre de 2007

LES PRIMERES PASSES DE LA MIA!!


9 comentaris:

Anna ha dit...

Anda que no!!!! vaya fierecilla. Besos. Anna

·pi· ha dit...

a mi me encanta el quiebro que hace alrededor de la rampa...impresionante ;-P

gracia anna por ir siguiendo a tus sobris a traves de esta ventanita.
Muakis!!!

ana ha dit...

No he podido ver les pases de la MIA, en podríau ayuda, no puc obrir la creu que esta a la imatge, y u estic desitjan.Un peto molt gros per aquesta parrelleta La MIA y la UMA. la seva tieta.

Roser ha dit...

Anna m'alegro que finalment hagis pogut veure com camina la Mia!
No para en tot el dia d'anar amunt i avall de la classe. I Uma no es queda curta, eh? vaia par de dos, jeje.

Que tingueu bones festes, petons,

Roser

Alicia ha dit...

ostres, no deixeu descansar el blog ni al Nadal! m'encanta!!

Trobarem a faltar aquest parell de xuxes a la classe, catxis!!... però les deixem en bones mans!!

Bon any família!!

·pi· ha dit...

estic seguríssim que estan en bones mans, per això no pateixo gens...
...però és cert que la roser i l'alicia sou com de la família.

petons i molt bon any!!!

juan ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Alicia ha dit...

Gràcies, veureu com de seguida la Noe i la Montse també les considerareu com de la família, són encantadores!! ei, però no en oblideu, ein? je,je ;-)

myriam ha dit...

fent un repàs al super blog he descobert la primicia de la mia... una mica tard perque ara ja deu fer curses però m'ha encantat!!! i tant fàcil que és ara però costa quan es comença...
que maca que està!
myriam