divendres, 19 de febrer de 2016

BENVINGUDA KRIS!!

Kris, et donem les gràcies per voler formar part del nostre equip!!


Famílies, la Kris us vol dir alguna cosa:

Hola Somriures!

Em presento... El meu nom és Cristina Béjar Rigalós però tothom em coneix per Kris.
Sóc educadora, mestre i terapeuta Gestalt infantil. I també sóc mare de dues nenes, l'Edna d'11 anys i la Hannah de 10.
Em sento molt feliç i il.lusionada de formar part del projecte educatiu de La Vallalta. En els moments que fins ara he pogut viure a l'escoleta he respirat l'alegria, l'energia i el compromís i respecte cap al 0-3 i cap a l'innovació educativa. Sóc conscient que aquest grup ha viscut molts canvis aquest curs però estic convençuda que amb una mica de temps ens anirem adaptant tots i totes i gaudirem, creixerem i aprendrem tots plegats! 

Una abraçada i fins dilluns!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Benvinguda Kris!

Sílvia P.

Laura ha dit...

Benvinguda Kris! Gràcies!

Anònim ha dit...

Benvinguda Kris!!
No en tinc cap dubte que els nens s'adaptaran ràpidament i gaudiran com sempre venint a la llar :-)
Ben aviat et rebran amb mil petons, abraçades i somriures!!
Meri.

Alicia ha dit...

:-)

Kris Bejar ha dit...

Gràcies a tots per la rebuda!
Dia a dia ens anem vinculant i coneixent.

Kris

Alicia ha dit...

Kris, estàs entrant per la porta gran!!! facilites enormement la creació de vincles, amb els infants i amb la teva parella educativa!! ;-)